Frukost

ph: jag
 
 
Godmorgon. När man vaknar hyfsat pigg 07.00, somnar om och vaknar klarvaken 09.00 så är det beviser på att man varit i skolan en vecka;) Sitter nu i sängen och har ätit frukost, och ska nu göra en kopp kaffe. Ska sen se om mamma vill åka ut och köra i någon timme eftersom att jag kom fram till så mycket igår och det blir bara roligare och roligare för varje dag! Haha. Sen blir det ett träningspass och efter det göra sig iordning för att träffa älskling:) Sover där inatt. UNDERBART! Nej nu ska jag bädda sängen och få någonting gjort. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi måste börja ta mer bilder tillsammans.... har typ inga bra nu att skriva ut till min tavla :(

2012-09-15 @ 11:00:39
URL: http://kristianssonm.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hej Alex!! :)

Hoppas att din dag blir riktigt bra och likaså din helg!! :)
Haha jag vaknade och kände men shit hur mkt är kl, typ 08.00 eller ;) haha kände mig jättetrött och tittade på kl: 09.50 ;) trött tjej!! :)

Ha en bra dag min vän!! :D

2012-09-15 @ 11:26:00
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0