Godmorgon

ph: Max Heltorp
 
Godmorgon är ute i solenVaknade vid 08.30 idag, kunde inte  somna om men låg kvar en halvtimme i hopp om att älsklingen skulle vakna men det gjorde han inte så jag gick upp och gjorde nytta. Eller ja, jag plocka ur och i diskmaskinen, koka lite kaffe som jag nu sitter och mumsar på. Syrran har haft kompisar här inatt och dom gör sig nu iordning inför JunkFest. När dom dragit så ska jag fixa iordning lite i hemmet, kolla om älskling vaknat och sen göra mig iordning själv:) Jag funderar faktiskt på om man kanske ska åka ut och kolla Junkfest lite. Berättar sen vad det är för nu ska jag kolla vidare här och dricka upp mitt kaffe, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0