Hemma ännu?

Borde egentligen vara i skolan nu. Synd bara att mitt busskort inte syns till och att jag bor nästan en halvmil från skolan. Vägrar gå till skolan för då lägger jag mig nog någonstans på grund av huvudet. Mor min svarar inte heller så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska ringa henne snart igen och hoppas på att hon svarar denna gången istället. Känns inte bra att missa någonting i skolan just nu, får väl ta hem och plugga dock men ändå.. Är den personen som hatar att missa saker och komma efter. Tur att det bara är börjar av skolan då man ännu inte fått stora uppgifter. Aja, nu får jag nog ringa mamma så jag kommer till skolan någon gång. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0