How to save a life (cover) - Hjalmar Carlstein

Nu är jag hemma från matchen. Pojken gjorde mål och forma hjärtat i luften till mig, så underbar är han och satan vilket leende jag fick på läpparna. Riktigt grym var han idag! När jag kom hem kikade jag in på syrrans blogg där jag möttes av detta klipp. Hjalmar är en barndomsvän till oss. Han har även gått i samma skola som mig i ett par år och vi sjöng i samma kör i skolan i ett år, även gjort konserter tillsammans. Han går nu i 9:an och är riktigt fantastisk bra på det han gör. Vad tycker ni?
Nu ska jag ta mig ett glas vatten och sen lägga mig framför en film medans jag väntar på att älskling ska höra av sig. Hejdå:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0