Inspo och text

Hej, nu var jag hemma igen och har tagit bort smink, borstat tänder och sådant. Ska strax bädda upp sängen och krypa ner under täcket. Dagen har annars sätt helt perfekt ut. Efter skolan mötte jag upp Matilda då vi ringde medborgarskolan och anmälde oss till en ny dans. Denna gången MTV dance, en liten blandning av Jazz,street och dancehall bland annat. Super kul. Så på onsdag 16.30 sätter den igång, längtar. Efter det var det gymmet som stod på schemat, mage/rygg och ben. Lyckades även skada benet igen så kan inte gå, hoppar fram just nu och plågas av smärta, men man får väl kriga. 20.00 stod fruktssallad i knät, en Matilda bredvid mig och x factor på tv:n. En kanonkväll med andra ord:) Det var min dag och imorgon är det dags för en ny,men först. SOVA! Godnatt på er:)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jaaa får hoppas på det!! :D

Jamen på torsdag blire nog till o träffas igen :)!!

2012-09-24 @ 23:07:48
URL: http://mylifemy.devote.se
Postat av: rebecka

får träffas snar :)

2012-09-24 @ 23:53:12
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0