Jag vet vart vi står

ph: jag på älskling
 

Hej! Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej iallafall. Startade skoldagen 12.15 men idrott, sen fortsatte vi med historia fram till 14.40 då vi fick sluta för dagen. Slutade egentligen 15.20 men eftersom att vi slutade tidigare så hann jag med allt tidigare. Åkte till älskling efter skolan för att pussas och kramas med honom (han var sjuk och åkte hem idag) sen gick jag vidare till gymmet och körde ett pass. Otroligt skönt var det.
Kom hem runt 17.00 tiden eller liknande, åt och sen slängde jag mig i duschen. Nu sitter jag i sängen och ska snart titta klart på en film jag började se imorse och hoppas på att min huvudvärk inte blir värre nu. Börjar känna mig tjock i bröstet också, småhostar. Får hoppas på att det inte är någon skit som är påväg bara. Nej nu blir det film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0