Kvällens händelser

ph: jag
 
Hej. Hur har ni haft det denna söndag? Min dag blev super iallafall. Lisa kom hit då vi tog oss en kaffe en myste på baksidan medans vi småläste lite teori till körkortet:) Sen fixade vi fram lite frukt som vi smaskade på till en bra film. Hon åkte nyss hem och jag ska nu packa ner mina träningskläder för att bege mig utåt. Innan träningen ska jag få sitta bakom ratten en stund, jag är verkligen super nervös men detta ska väl gå bra, haha;) Efter träningen ska jag ta en liten kvällspromenad med älskling innan det är dags att bege sig hem för sängen. Nu måste jag rusa. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mimmmi

Hej Aleks :)

Skönt att din söndag blev bra till slut! :)

Jag har haft en helt okey dag, ont i huvet som fan men annars så :)

2012-09-09 @ 21:57:02
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0