Lyckorus

Har ni någon gång varit kära? Nu menar jag inte att ha småkänslor för någon utan jag menar kär påriktigt, som jag är. Tiden har gått så fort och vi har om 11 dagar levt 10 månader tillsammans, så fort jag tänker på det får jag något slags lyckorus igenom hela kroppen. Det bästa av allt är att jag vet att det inte stannar på 10, jag känner det, jag känner kärleken och jag känner att vi stannar men ändå går vidare tillsammans. Min dröm är att bli vuxen med honom, få flytta till någon fint ställe, uppleva massa saker, som olika resor över världen. Att få åka tillbaka till Spanien som är mitt favoritland skulle varit fantastiskt! Han har verkligen det där man vill att den man älskar ska ha. Han har en underbara charmen, leendet, utseendet. Han är även världens snällaste person. Han finns alltid där, och nu menar jag verkligen alltid, även på nätterna. Hur mycket man än vill gråta så går det inte när man är i närheten av honom, han liksom lyser upp allting. Han gör allt svårt så enkelt, att sorg till lycka, allt mörker till ljus. Han kan verkligen få en person lycklig, precis som han fått mig lycklig. När jag skriver detta och bara tänker på alla dagar vi haft så får jag tårar i ögonen, tårar av lycka. Det är likt en dröm. Hur kunde han bara dyka upp där och vara den rätta, vad hände? En dag var han bara där och fick mitt liv att förändras på så kort tid. Från att svajja på kanten till att idag stå stabilt på jorden med kärleken i högsta hugg. Jag förstår det nästan inte själv. Tänkt att en människa, en enda person kan få än att känna så stort hopp, en så stor mening. Han har verkligen fått mig att våga, våga göra allt jag inte våga innan, speciellt så har han fått mig att tro på mig själv, han får mig ALLTID att skratta hur arg jag än är. Jag vet även att vi är människor vi också så tjafs finns men jag vet att vi alltid vaknar nästa dag med ett leende på läpparna. Jag vill bara att ni ska veta att jag verkligen älskar honom och är kär påriktigt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0