Morgonpromenad

ph: jag på vovven 
 

Godmorgon, sitter i sängen och försöker inse att det är vinter ute. Nej men, har ni tänkt på hur kallt det är ute nu  på morgonen när hösten nyss har börjat, tänk då hur våra vintermornar kommer se ut! Jädrans. Har förövrigt sovit rätt lite inat,men är nöjd ändå. Vaknade vid 06.00 och kunde inte somna om, blev lite irriterad så jag fick gå upp. Börjar inte före 09.30, så jag blev tillsagd att gå ut med hunden om några minuter,usch. Det är nog det enda negativa med att ha hund. Hur bitande kylan än är så måste de små ut på morgonen, men jag älskar min lille! Som sagt så börjar jag 09.30 med solosång och jag längtar faktiskt super mycket! Ska slutföra min låt idag, spännande. Nej nu måste jag springa ut med hunden. Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0