Övningsköra

Lägtar tillbaka till denna dag, en utav de finaste dagarna under våran sommar här i trollhättan, graderna drog över 30 i solen och det var vindstilla
 

Jaha, klockan tickar mot 16.00 på eftermiddagen och jag sitter inne. Har städat mitt rum, tränat, vilat lite och kikat på film med en kopp kaffe. Vad ska man göra nu då? Vad ska man hitta på en lördag som denna, kanske träffa någon kär gammal vän, nejmen jag vet faktiskt inte vad man ska hitta på nu. Sitter och tänker på vad jag ska införskaffa mig på onsdag då pengarna hamnar på kortet.
1. Onödigt smink
2. Jeans
3. Någon ny skön stickad tröja
4. Ett block till skolan som jag kan ha på matte lektionen
5. Vantar/halsduk
 
Ska hålla mig ifrån att köpa skor denna månaden, haha. Är så himla sugen men NEJ! :( Nu ropar mor på mig, nu var det dags att övningsköra igen. Det är någonting jag älskar iallafall, köra! Längtar tills jag är 18 så jag kan få mitt körkort! Vi hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0