Regn och rusk

ph: jag 
 
Hej. Kom hem för en stund sedan och det har varit en toppendag i skolan, även det tråkiga vädret och tröttheten som kom fram hos förmånga. Idag är det fredag och det betyder helg. I helgen ska jag träna, dansa, städa och vila. Inte världens roligast helg men såna behöver man väl ibland också. Just det, ska köra bil och se på x factor med älskling också, det var någonting mycket bättre och blev genast lite mer taggat på helgen. Nej nu ska jag försöka få maten att bli klar fort för jag är sjuuuukt hungrig nu, magen bara skriker. Ska kanske baka ikväll också, någon som vill komma hem på en fika?;) 

Kommentarer
Postat av: Max

Pax att du måste komma hit med nybakat, kvinna

2012-09-21 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0