Tillbaka till verkligheten

Hej på er. Oj vilken dålig uppdatering det varit idag. Förlåt men jag har faktiskt varit upptagen idag, tiden har inte riktigt funnits. Vad iallafall i skolan som vanligt, åkte därifrån 15.30 ungefär, var hemma runt 16.00 tiden då jag lagade mat och sen plockade upp i rummet och sådant. Efter det bytte jag fort om och har dansat i x antal timmar. Super kul, så lite träning har det blivit för mig även om jag skulle vara vara ifrån det fram tills på onsdag. Har ju skadat benet och måste villa det friskt så ingen träning, men lite dans ska allt gå bra. Från dansen då, älskling är påväg hit nu också. Fantastiskt!:) Vi ska äta gott och bara ha det mysigt. Nej, nu ska jag kika runt lite snabbt innan pojken är här. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0