Vitaminer

ph: jag
 

Nu är jag äntligen hemkommen från skolan och det har faktiskt varit en riktigt bra dag. Har blivit tillsagd att jag kan ha c - vitaminsbrist och typ hjärnbrist eller någonting så ska trycka i mig en sånhär trygg varje dag. Kanske blir jag piggare och varmare i kroppen av det, ja vi får väl se om det är just detta som kan hjälpa mig;) Planerna för denna dagen..Har inga. Vet bara att jag ska storstäda rummet idag (eller imorgon) och hina med ett träningspass, fast det får bli senare ikväll det:) Nu ska jag trycka i mig denna dryck och sen se på film. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Aleks :)

Drick mycket vitaminer och ät apelsiner, kött :) Hjälps inte det så får du gå till läkaren så kanske han kan skriva ut järntabletter? :/ Hoppas det blir bättre snart!!

2012-09-13 @ 15:30:02
Postat av: mimmi

Hej igen!!

Jag som kommenterade nyss, min dator laggar ur..

2012-09-13 @ 15:32:01
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0