Bio - hem - sov

ph: jag - är jag inte för snygg? haha
 
Ja, jag borde väl redan ligga i sängen och nästan sova? Men dum som jag är så drog jag på mig en ansiktsmask. Men vadå, man får ju inte glömma bort sig själv med allt. Hade lovat mig själv att göra den och det tar ju faktiskt bara 15 minuter! Bion var iallafall kanon. Trodde att den skulle vara läskigare men den var mer intressant. Vi var och kollade på Mama för er som undrade. Kika på den, riktigt intressant film för er som gillar att leka med psyket om man säger så, haha;) Körde hem älskling efter bion sen mig själv, borstade gaddarna, tvättade bort sminket, och ja drog på en mask som sagt. Nu ska jag förbereda en film, tvätta rent ansiktet och sen krypa ner under täcket. Imorgon är det skola som vanligt, rutinerna ska komma igång. Jag känner mig faktiskt nöjd med lovet. Har ni haft ett bra lov då?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0