Då kör vi

ph: jag
 
Då kör jag på detta enkla ikväll, dock ska den svarta koftan av. Kör enkelt och lätt denna gången. Det kom så plötsligt så jag hann inte riktigt lägga orken på att piffa upp mig allt för mycket, men detta tycker jag duger. 
 

Nu ska jag bara packa väskan och sen dra mig ut till bilen för att hämta älskling och Svanström. Smsade dom för en timme sedan och sa att vi skulle åka 19.15 men det var dom inte riktigt med på att hålla intresset för, alltså fattade dom det inte fören 19.00 typ så dom fick lite bråttom. Så jag segar ut tiden lite genom att faktiskt ta mig tiden till att skriva hejdå för idag till er. Försök nu och ha en toppen kväll för det håller tummarna för att jag får. Nu är det nog dags att åka så att inte alla behöver vänta. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0