Godnatt

ph: jag - bild från instagram - alexolausson
 
 

Ja, vart har jag varit, eller rättare sagt VAD har jag varit, det kan jag besvara med - TRÖTT! Direkt efter skolan så la jag mig i sängen efter att ha ätit mig proppmätt på soppa, och jag somnade även då. Vaknade ca kvart i sju och kom på att jag skulle varit på gymmet då. Jag slängde på mig träningskläderna och sprang ut till bussen,men missade den. Så då fick benen arbeta lite med en promenad. Det var ju ändå benen och rumpan jag skulle träna, jag drog även till med 1 timmes kondition/förbränning. Kändes kanon. Efter 3 timmar på gymmet så gick jag till mammas jobb, sen körde jag till Jätten där jag inhandlade lite småsaker. Nu är jag hemma, har duschat och kryper   ner i sängen. Jag har också varit så smart att jag har förberett för morgonen. Nu är det bara att slå på knappen på kaffebryggaren, samt har packat väskan inför skoldagen, det jag inte gjort är att tagit fram kläder jag ska ha på mig. Men slänger bara på mig något bekvämt:) Nu gott folk ska jag knäppa på ett avsnitt av Gossip Girl, skriva gonatt till älskling och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0