Jag lever

ph: jag - nya smaker och dom är super duper goda!
 

Hej på er. Nu har jag landat hemma framför en kopp kaffe.Gårdagen var riktigt bra, jag skrattade väldigt mycker kan jag lova och gjorde busiga saker. Haha! Nej men att " smyga " på andras ex kan också roa än ibland. Idag vaknade jag redan vid 10.00 tiden någon gång och älskling vid 13.00. Vi har faktiskt endast legat och slöat idag. Jag kom som sagt precis hem för han skulle på träning och sen ska han lana..tyvärr. Hade ju varit roligare om alla kunde umgås istället för att preja in ögonen i en dator, men men alla har vi olika intressen. Så ja, jag blir själv ikväll/natt, kanske inte så himla kul när man önskade sig ett bra lov, får ta och göra det bästa utav det. Dricka kaffe och Loka, samt se på Gossip Girl. Jag glömde även bort att fota igår, men några enstaka bilder har jag tror jag! haha. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0