Sista lovdagens godnatt

ph: jag
 
Ännu en dag drar sig mot sitt slut. Tycker att det går lite för fort. Detta var sista lovdagen, nu återstår bara lördag och söndag sen är det som vanligt igen. Usch! Tiden går så himla fort, hade behövt MINST en vecka till. Dock är det inte långt kvar till sommarlov så jag hoppas nästan på att resten av tiden fram tills dess går lika fort. 
 
Idag har jag iallafall fått lite gjort. Tränade 1,5 timme imorse, bäddade fint i sängen, köpt hårfärg, fikat, och även färgat håret. Genom dagen har jag haft älskling som sällskap samt Matilda en stund. Körde hem älskling för en stund sedan, han behövde hem för att han ska ha match imorgon. Ska bli kul att se faktiskt. Imorgon får jag även sova med honom, saknar det varje dag då jag inte gör det! Jag längtar till den dag då jag får bo med honom, vet att han inte känner riktigt detsamma nu för att han vet om att han inte är 100% redo, sunt tänk;) Jag har inte heller planer på att flytta förens jag har körkortet och ett jobb, bra ekonomi och färdigt pluggat. Lite smart är jag också, även mitt dåliga tålamod;) Nu ska jag knäppa på Gossip Girl och försöka få lite sömn. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0