Ska vi gå vidare?

ph: jag
 

Börjar om en timme, skönt med en riktigt lugn morgon utan att behöva slänga på sminket och springa runt som en idiot. Denna morgonen har jag till och med kunnat äta frukost utan att göra mig iordning först, druckit två koppar kaffe utan att halsa dom, så skönt. Tänkte att jag om en liten liten stund, 20 minuter eller så skulle försöka få i mig lite lunch innan jag kör till skolan denna dag! Mamma är hemma så jag kan övningsköra. Så fort vi åker någonstans så hinner mamma inte ens komma ut till bilen innan jag sitter redo i den, jag minns snart inte när hon körde den bilen sist, hahaa. Men försöker vara stenhård nu eftersom att jag vill ha mitt kort innan sommaren! Så får ligga i! Ja, hur min dag ser ut vet ni ju redan. Skola, hem, träning som vanligt. Ska ringa lite samtal och skriva lite skit bara. Ska även hinna med teoriplugg och lite sånt. Men nu ska jag se klart på  Gossip Girl och sen få i mig lunch. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0