tillbaka

ph: jag
 
 
Tankarna har gått upp och ner, fram och tillbaka, beslut ska ta's, samtal ska ringas, mail ska skickas, jobb ska sökas, andra ska hjälpas, och ja - Här är jag!
 

Kände att jag var tvungen att lägga bloggen åt sidan för bara några timmar. Har inte haft orken riktigt. Matilda åkte hem vid 12.00 och jag åkte med fast hoppade av på gymmet. Mage och rygg var det jag pågade idag, samt 30 minuter löpning (10 min gång i backe) och 30 minuter crosstrainer. Så energin är inte riktigt på topp. Skulle egentligen träffat älskling idag men han lanade ju så han var för trött eller något. Så jag ska köra ut till Överby och köpa en klänning om jag hittar den, sen vet jag inte vad mer jag ska göra.
 
JO, jag ska skicka iväg två CV:n, även om jag har ett jobb så söker jag jobb och många undrar varför. Jo det är ju såhär:
Eftersom att jag går i skolan så måste jag söka som vikarie/timanställning vilket innerbär att jag jobbar när dom behöver mig, under denna tid så går det så himla bra att ha flera jobb eftersom att man som sagt blir inringd. Man ska dock inte gå över gränsen och skaffa för många på samma gång eftersom att du kommer tvingas säga " Nej" för ofta och tappas i intresset för dom. Men för mig skulle 2 jobb sitta perfekt. Jag har ett så söker ett till, denna gången inom vård och omsorg:) Samt funderar jag på att söka sommarvikariat på förskola som även gick bra. Vi får väl se. Nu ska jag få någonting i magen innan jag ska åka. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0