Dagen drar sig mot sitt slut

ph: jag och Max Heltorp
 

Godkväll på er eller vad man ska säga. Jag har iallafall haft en bra kväll, fått fina saker samt ätit massa gott. Älskling åkte redan vid halv 9...Tråkigt men han var upptagen med annat. Åkte även med när vi lämnade storebror senare samt att jag fick ut och övningsköra lite när alla hade åkt hem, eller rättare sagt, jag körde hem folk när dom ville det:) Nu sitter jag i sängen och fryser som bara den, försöker prata lite med pojken men vidare bra går det ju inte då han inte vet vad svara  betyder just nu;) Upptagen människa det där! Tänkte att jag snart ska försöka sova lite i hopp om att inte somna lika sent som igår, sen är det ju faktiskt SISTA dagen på lovet imorgon tråkigt nog:( Den ska jag tillbringa tillsammans med älskling som planerat! Ska försöka få ut honom på en promenad eller liknande, har suttit still för länge nu så behöver röra på mig, haha. Nej nu blir det film, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0