Dagen efter

ph: jag
 
Godmorgon på er. Det blev en helt okej dag igår, kunde varit bättre men jag är glad att alla kom iallafall:) Och maten älskling lagade var dundergod! Samt efterätter som mormor hade gjort. Nu sitter jag lite halvdöd i sängen och försöker vakna till liv, och funderar på om jag ska jobba idag eller inte. Feber och snorig, men vi får se. Nu var sovandet med älskling slut också och det mår jag inte alls bra över, kanske kan få till en dag i helgen innan skolan kickar igång igen eftersom att han ska vara med och fira mig med familjen:) Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och dega runt innan det är dags att göra det snyggt här! Hejdå


 

Kommentarer
Postat av: ronja

Grattis i efterskott! :D

2013-02-20 @ 13:10:41
URL: http://perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0