Direkt från Landvetter flygplats

ph: pappa 
 
Bild från Landvetter flygplats.

Nu har dom fått in väskorna och sådant, och ren tradition, en öl före turen. Synd bara att man inte är med denna gången. Men nästa gång så sitter jag fasiken bredvid dom!:)
Pappa ringde nyss också och sa att han redan tagit en massa bilder till mig, ätit en god macka och snart druckit ölen. Om 30 minuter ska dom gå bort mot flyget. Är super avis nu! 
 
Varför han åker när jag fyller år är för att Cattis, hans sambo på bilden fyller 50 dagen innan mig, och det är ju rätt speciellt så jag tyckte det var helt okej att dom åkte, dock borde dom ju tagit med mig;) Behöver ju bättra på färgen och göra ett återbesök i kära Spanien. Men men, min tur kommer:)
 
 
Nu ska jag strax byta om från Onepiece till vardagskläder, gå upp och väcka sömntutan, packa väskan och göra mig redo för 3 timmars skola:) Får se om jag hinner skriva någontint mellan skola och jobb, blir lite stressigt där men ska försöka:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0