Favoriter

ph: jag
 
 
Jag har världen bästa pappa och låtasas mor och världens bästa pojkvän. Parfymen + Lotion - SOMEDAY, fick jag av pappa och Cattis i julklapp 
Boken fick jag i julklapp och älskling och Parfymen - GIRLFRIEND, fick jag också av älskling, fast i 18års present. 
 
Är dom inte helt fantastiska eller, dom vet precis vad jag vill ha. Boken har jag gått igenom ett par gånger nu men kan läsa den om och om igen! Samt parfymerna skulle jag kunna bära varje dag. Dock gör jag det inte, vill bara ha dom till speciella tillfällen men någon gång ibland kan jag spruta på dom till vardagen, men det händer sällan. Men detta är helt klart mina favoriter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0