Från idag

ph: jag och syster
 

Nu har vi fikat klart och tusan så gott det var. Fick även övningsköra till och från affären vilket gick super bra. Så nu har vi fått inhandlat allt som vi ska ha till min födelsedag. Ska bara hem till mormor imorgon för att hämta det hon bakat till mig. 
Imorgon ska jag även till gymmet runt 13.00-14.00 med syrran. 16.30 ska jag jobba också, första passet då jag är heeelt själv, men barnen också dock;) Haha. Slutar 19.30 då det blir raka vägen hem för kramas med älsklingen, och sen sova inför min födelsedag som är på tisdag, gud så jag längtar! Om snart endast EN dag så är jag 18 år, känns bra!! Nu ska jag lägga mig och kolla på tv. Hejdå och troligen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0