Går runt och myser

ph:jag
 
Springer just nu runt i denna sköningen och önskar att jag kunde göra det hela dagen. Hade gärna haft en veckas lov extra, men inte det inte. Tur som är så startar vi ju skolveckan med två musiklektioner, solosång och ljudteknik, hur bra låter inte det då?
 
Efter skolan så ska jag till jobbet i stan (mitt jobb är ju på ett gym som finns både i stan och i Stavre) för att boka in ett nytt möte, sen hem till älskling en jätte snabbis och sen vidare till jobbet i Stavre för dagens pass. 16.30 - 19.30, ska bli kul att träffa de små igen. Efter jobbet önskar jag att jag kunde berätta för er att jag skulle träna men får tyvärr inte göra det än:( Har ju fortfarande någon skit i kroppen så måste bli frisk först, hoppas det går fort:) Får dricka te, äkskling säger att te botar allt så;) Men nu måste jag ta på mig vanliga kläder och borsta gaddarna innan jag ska ut till bussen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0