Godmorgon Lördag

ph: jag - miin lilla bamse björn som försöker se ledsen och sur ut för att jag inte ger honom mitt te
 
Godmorgon. Somnade runt 06.00 imorse men ändå är jag uppe nu och är faktiskt inte överdrivet trött, tur nog. Sitter just nu och kikar på film. Ska om en stund plocka upp lite i rummet samt slänga mig själv i duschen och bli fräsch inför ikväll då några kommer hit för att gratta mina 18 år. Älskling kommer också hit idag, vet inte riktigt när. Han kunde inte heller sova så vi får väl se när pojken vaknar:) Ska även med honom hem ikväll, saknar hans säng som egentligen är min (jag har snott en del av hans säng;) ), och jag saknar att mysa i den sängen med honom. Alltså jag lovar att ni skulle älska den, vet inte vad som är så speciellt MEN den är underbar!
 
Nu ska jag se på film och dricka upp mitt te, mumms. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0