Godmorgon Måndag - Tips

Godmorgon. Jag vill faktiskt starta denna dagen med ett tips, speciellt till er som färgar håret.
 
Självklart vill man ju att färgen ska sitta sålänge som möjligt. Ni vet ju att när man precis färgat håret och kanske en - två dagar efter duschar det igen så åker färg FORTFARANDE ur håret även om det var en eller två dagar innan du färgade det. Mitt tips är att försöka låta bli att duscha håret de 4 första dagarna för att färgen ska fästa sig och inte åka ur lika fort. En hårfärg ska sitta i ungefär i 4 veckor. Finns ju personer vars hår blir väldigt fett efter kanske bara två dagar, då finns det torrschampoo man kan använda, det har jag gjort och det funkar super bra, sätt upp håret eller fläta det om ni känner att  det ser förjävligt ut, men det tror jag inte:) 
 
Om en stund lägger jag upp ett inlägg om vad det är för torrschampoo jag använder, riktigt bra och pengarna flyger inte iväg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0