Godmorgon Onsdag

ph: jag för några dagar sedan
 
Godmorgon. Inatt blev det inte mycket sömn. Somnade väl vid 23.30 någon gång men vaknade vid 2 eller liknande och sen vid 04.00 då jag gick upp för att få säga hejdå till pappa och cattis som åkte för dryga timmen sedan:( Försökte somna om sen men det gick inte.
Påriktigt så var det jobbigt att säga hejdå konstigt nog:( Nu är dom iallafall snart på flygplatsen, hoppas dom får en kanonvecka i värmen. Lyckosar! Helt plötsligt blev jag och älskling hundägare samt husägare och det kommer vara i en vecka. Så när jag skrivit klart här så ska jag ta morgonturen med vovven, usch för morgonturen alltså! Sen vid 07.00 någon gång så ska jag väcka pojken där uppe, samt packa träningsväskan. Sen är det skola som gäller. Efter skolan ska jag springa till gymmet för ett kort pass. Det blir fokus på mage och rygg samt 20 minuter på löpbandet, mer hinner jag inte idag för efter det så måste jag hem för att slänga mig i duschen, fixa mig igen och sen åka till Gymmet där jag ska prata med dom om mitt jobb, se hur det går till osv. Det ska bli så himla kul:) Men nu säger Jesse till att jag måste ut med honom, hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0