Godmorgon Onsdag

Godmorgon. Sitter i soffan och försöker få i mig lite frukost, mår inge vidare just nu men jag hoppas på att det blir bättre. Började må skit redan inatt men finns ju fler människor som inte tillåter än att vara sjuk, tänker inte på familjen. Är så trött på att folk trackar för att man är hemma på grund av att man inte mår bra, så nu går jag till skolan ändå så kanske folk kan ge sig någon gång. Finns fan människor till allting, så nu får jag vara den där " krigaren", tråkigt sånt. Men men. Ska hem till älskling efter skolan och ikväll blir det träning om jag mår bättre, annars hem. Men nu ´måste jag försöka få i mig lite mat, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0