GRATTIS TILL MIG!!!!:D

 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det MIN 18 års dag HURRA HURRA HURRA!
YEEEEY! Nu är jag här med förklarad som 18 år, och lyckligast i världen! Titta bara på de fina morgonpresenterna jag fått (bilderna ovan).
 
När klockan slog 00.00 inatt så sprang älskling upp och hämtade ett paket till mig. Jag tror inte han sett med le så mycket som när jag insåg vad det var! Hur bra känner han mig inte eller? Justins parfym, jag kan inte sluta tacka honom, jag är så nöjd!:D
 
Sen på morgonpromenaden med hunden så får jag ett samtal från Spanien - PAPPA! Han berättade att dom har 35 grader och pratade lite allmänt med mig och avslutade samtalet med att hänvisa mig till syrrans garderob där det längst upp skulle ligga en röd påse med någonting i, nyfiken som jag är så tog det inte lång tid innan jag hittade det. Tänkte vänta på att älskling skulle vakna men jag kunde inte hålla mig. Tillslut sprang jag in till honom och skrek " MAAAAAAAAAAAX TITTA JAG HAR FÅTT EN SYSTEMKAMERA AV PAPPA OCH CATTIS!! ". Så pappa och Cattis tack så jätte mycket, jag älskar den och er!
 
Efter det så låg det ett paket på övervåningen med en lapp på där det stod att jag inte fick öppna den förens min födelsedag som faktiskt är idag! Syrran la dit den för ett par dagar sedan, slet upp den och andades ut. Bilden i mitten som ni ser. Jag letade i panik efter någonting jag kunde ha under min genomskinliga blus idag men hittade ingenting. DET RÄDDADE SYSTER MIN! Tack tack och tack!:)
 
Nu ska jag med världens leende dricka mitt morgonkaffe, göra om naglarna och kika på Paradise Hotel tills älskling vaknar. Hejdå!:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis på födelsedagen! Vet du vart din syster köpt den där "vaddetnuheter"? :) Hoppas du får en fin dag!

//En bloggläsare

2013-02-19 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0