Kärlek - Lyckotjut - Jobb - träning

ph: jag och älskling
 

Älskling kom hem med denna till mig förut (bilden ovan) som en 15 månaderspresent, hur söt är han inte. Blev super glad och hoppade upp på honom. Älskar den pojken!
 
Efter att vi ätit så la vi oss i sängen och bara myste, tills min mobil ringde. Det var inget nummer jag hade så jag vågade först inte svara, men älskling drog på telefon och jag var tvungen att säga hej. Det var en tjej som svarade..och vet ni.....JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tackar älskling för att han tvingade mig att svara!
 
Det var från Sportlife, ett gym här i Trollhättan som finns i stan men även i Stavre som ligger ca 2 km ifrån, samma ägare alltså. Jag lämnade in ett CV där i början av året och tappade nästan hoppet när tiden gick,men nu är det på toppen igen. Jag ska dit redan på onsdag och få se hur allting funkar. Kommer jobba på både gymmen! Jag är verkligen SJUUUKT glad.
 
När jag la på telefon så hoppade jag rakt på älskling och skrek att jag fått jobb, han såg lika glad ut som jag gjorde, mamma kom också in och skrek av lycka. Jag har lämnat ut sammanlagt 52 CV:n detta året och förra året. ÄNTLIGEN! 
Efter detta lyckotjut så packade jag träningsväskan och tog samma buss med älskling, jag åkte till gymmet och han åkte hem. Ett riktigt bra slut på denna dag tycker jag. Nu har jag även packat ner halva garderoben, imorgon ska jag ju till pappa och bo där med älskling medan dom är i Spanien. Ser faktiskt fram emot det. 
 
Nu ska jag borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt för dig! :)

2013-02-12 @ 10:38:07
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0