Laserbehanlingar

 
ph: jag på den nedersta bilden och Max på de övre
 

Här har ni, här ser ni mina tre behandlingar. Det gör riktigt ont, ca 4 gånger ondare än vad det gör att tatuera sig för er som gjort det. Det gjorde så ont att jag skrek på insidan och svetten rann på handerna. Jag har ALDRIG haft så ont som de gångerna som jag gjort en laserbehandling.
 
Tatuering var namnet på mitt ex. Jag ångrar att jag gjorde det, det gör jag verkligen. Jag var 14 år och tänkte inte överhuvudtaget. Jo, jag tänkte: " jag har levt med henne i 1,5 år, klart att vi kommer vara tillsammans hela livet". Vad hände, efter 2,5 år så tog det slut men hon stod kvar. Jag träffade Max och det kändes riktigt fel att leva med sitt ex tatuerat på handleden. Jag kände mig elak mot Max samt att han tyckte inte heller om det (tycker), och jag själv mådde inte bra av att ha den där, varför ska hon stå där? Det är mitt ex som jag inte pratar med, som jag INTE VILL prata med, hon bor 55 mil här ifrån och vi känner inte varann längre. Utan den mår jag bättre  känner jag! Så om ca 4 veckor så kommer den vara läkt och förhoppningvis borta. Så när ni tatuerar er OM ni gör det. TÄNK TÄNK TÄNK, tusen gånger om. När ni tänkt klart så tänkt några gånger till. Detta ska ni leva med resten av era liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0