Lite annat

ph: arkivet
 

Oj vad klockan går idag, redan fyra på dagen och ännu har jag inte gjort någonting mera än att duschat och fixat mig lite. Om ca en timme så ska jag och älskling trampa oss till mamma där vi ska äta lite mat idag. Sen ska jag springa bort med lite saker till mormor för hon ska hjälpa mig att fixa lite saker inför mitt firande på tisdag:) runt 19.00 ikväll så kommer älsklings mamma hit och fikar lite med oss, hon ville se hur vi har det nu när vi bor själva. Det ska bli mysigt såhär på en lördag:) Mer än så är faktiskt inte planerat, tänkte städa och träna idag men flyttar det till imorgon istället, så har jag någonting att göra. Haha. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0