Min dag

ph: jag
 

Denna lilla söta nalle fick jag av mor i alla hjärtans dag present:) - Tack mor min!
 
 
Skolan var idag väldigt seg och jag mådde lite halv bra, men tog mig igenom den. Efter skolan mötte jag upp mamma som körde mig till pappa. Gick ut med Jesse och sen gick jag hem till mamma och åt middag med dom. Stannade en stund men behövde tillbaka till pappa, ville inte att Jesse skulle vara ensam, lille vovven. Just nu ligger jag i soffan, dricker kaffe, kollar Paradise Hotel och väntar på att älskling ska komma hit, vilket jag hoppas på är snart:( Vi ska se på film och bara mysa ikväll, precis som han ska. Nu ska jag smaka med kaffet och kika vidare. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0