Ni har väl inte missat vilken dag det är...

ph: jag.....fettisdagen! - Har ni ätit någon semla ?:) Det har iallafall jag gjort
 
Nu har jag kommit till pappa, packat om min packning, pratat lite med pappa osv. Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hit:) Pappa och Cattis åker runt 4-5 på morgonen så vi blir inte själva här förens imorgon. Men skönt att vara här redan så jag slipper springa hit tidigt innan skolan för att ta ut hunden. 
Kvällens planer är iallafall att bara ta det lugnt för imorgon är det skola och på kvällen så är det första dagen på jobbet för mig. Ser verkligen fram emot det!:) Nej nu ska jag ladda ner en film och sega ännu mer. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0