Snart var det dags

ph: jag - min lille älskling - Jesse

Där var duschandet klart, jag är iordning, kaffet är drucket, hunden har varit på promenad
. Att jag hann detta på inte ens två timmar. Helt okej faktiskt;) Sitter just nu bänkad i soffan och väntar på att mamma ska komma och hämta mig och köra mig till jobbet. Vet inte riktigt när jag kommer hem men det blir väl runt 8-9 någon gång kan jag tänka mig eftersom att jag slutar 19.30. Vad som händer då är oplanerat så vi får se vad kvällen bjuder på. Ha det bra, hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lille jesse, så go och söt!
och vad fick du göra på jobbet? :)

2013-02-14 @ 12:38:28
URL: http://perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0