Tiden för skola


ph: jag
 

Nu har jag klar, sitter än i soffan och halvsover. Snön har lagt sig ute på marken igen. Älskar snö, men nu vill jag faktiskt bara ha värme, killar inte denna kyla längre. Om två veckor fyller jag även år, längtar faktiskt väldigt mycket då jag tror att min dag kommer bli kanon, hoppas på det iallafall:) Nästa vecka åker även pappa, på onsdag morgon runt 4-5 tiden och då är hela huset mitt och älsklings, ska bli kul att sköta om det och få bo med honom under en veckas tid. 
 
Nu ska jag strax gå ut till bussen, har ingen lust alls att gå ut i minus grader. Har två lektioner idag så slutar redan 11.30 då jag som sagt åker hem till älskling och är där i några timmar tills det är dags att åka till gymmet. Men nu måste jag ta på mig och gå ut, vill inte missa bussen;) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0