Ville hoppa in

'
 
ph: jag
 
Sådär, nu är jag hemma igen. Det var verkligen riktigt kul att kolla på, ville bara hoppa in och vara med! Molly var även super duktig.
Hon som är med på filmen och slår, det är Nicolina. Trollhättans bästa boxare, svin grym är hon. Tränaren är hennes pappa och han är också super grym;) Blir lite sugen på att börja men tyvärr så har jag ju fullt upp med annan träning. Men jag ska få träna Molly lite då och då, så lite boxning blir det allt, åh det ska bli så otroligt kul! 
 
Kom hem för dryga en timme sedan och har fått i mig lite mat, nu sitter jag och mumsar i mig en kopp te och kollar Paradise Hotel. Försökte även få hit älskling förut men det gick ju inge vidare:( Vill kramas och gosa, så mysigt att sova bredvid honom. Men men.. Nu ska jag kolla vidare och dricka te. Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0