Dagen drar sig mot sitt slut

ph: jag
 
 
Det blev verkligen super mysigt efter att jag och Matilda mött upp Jenny och Lisa. Vi gick till Strandgatan där vi åt middag (bilden ovan), samt pratade om nyår som vi firade tillsammans, om saker vi ville göra också, vi har en super grym plan men jag meddelar den när planen är fullbordad:) Det är ju mycket roligare, eller hur? Eller ska jag berätta nu, ah det tycker jag. Jag och ett gäng tjejer ska ta en tur till Göteborg i Februari. Där ska vi shoppa, och käka ute samt övernatta, två dagar i Göteborg där vi gör en massa tjej grejer. Samt att jag kanske ska göra en läppförstoring då;) Hehe. Låter inte det super kul? 
 
Sitter i allafall på mitt rum med kurrande mage och väntar på att älskling ska komma hit, han ska sova här inatt och det är ju helt underbart. Har plockat upp i mitt rum då jag vill att det ska vara fint när den dunderbara kommer hit:) Kommer faktiskt inte skriva mera ikväll för nu ska jag ha tid med honom. Så jag säger faktiskt godnatt här och nu, klockan tickar ju väldigt fort nu ändå..Så ja, godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0