Dagens slut

ph: bild från instgram som jag la upp för ett bra tag sedan - alexolausson
 

Godkväll på er. Kom nyss hem från pappa. Det tog lite längre tid än vad jag trodde. Vi satt och pratade en del, skrattade så jag grät, haha. Alltid lika kul att komma dit. Fick se lite bilder på vart dom ska åka i februari - spanien för dom. Lite avis...nej! JÄTTE avis. Men min tur kommer den med. Sitter just nu i sängen, har precis tagit av mig och krypit ner under täcket. Tänkte faktiskt att jag redan nu ska försöka sova så jag frisknar till tills imorgon då jag MÅSTE till skolan. Efter skolan blir det träning med älskling om han skulle med, hoppas jag iallafall! Sen ska vi hem hit. Hoppas bara på att jag är frisk till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0