Dagens slut

collage by me 
 
 
Sådär då. Nu börjar sista lovdagen dra sig mot sitt sista slut och jag har lite ont i kroppen inför att börja skola imorgon. Hade helst sluppit det. 
 
Jag var iallafall iväg och tränade förut med Felicia. Efter dagens träning är jag helt slut då vi körde hela underkroppen + 45 minuter på crosstrainer, skönt var det dock. Efter 2,5 timme så bockade vi av dagens träning med stolhet och jag satte mig bakom ratten för att köra hem Felicia till sig. Väl hemma så gjorde jag iordning en god kvällsmat samt tog mig en skön dusch. Nu tänkte jag att jag skulle bädda upp sängen, släcka ner i rymmet, krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av Dexter innan jag ska sova. Låter det bra?, JA! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0