Djurdagen eller vad ska vi kalla det?

ph: jag och älskling
 

Hej på er. Oj vad dött det har varit här idag. Min anledning är att jag sov hos älskling till idag och sen har inte datorn funkat. Så nu vet ni.
 
Igår: Som sagt så kände jag ju att älskling och jag var värda en fin middag så jag bjöd ut honom. 19.00 var bordet bokat och vi satte oss till rätta. Pratade om lite gamla minnen, vad vi hade gjort för speciellt osv, skrattade och hade det riktigt mysigt. Efter det så åkte vi till affären och älskling köpte lite gott till oss, sen raka vägen hem till honom för att mysa framför en film. Somnade rätt fort. Sömnen har varit lite knaper senaste tiden så har varit mega tråkigt mot honom och somnat rätt tidigt. Det ska vi ändra på nu. Nästa gång jag sover med honom ska jag vara vaken tills han somnar så sött, hehe. Om jag klarar det..Han är ju nattuggla;)
 
Idag: Vi vaknade redan vid 10.00 och det var lite mysko att älskling var vaken innan mig, händer sällan. Han är ju som sagt nattugglan och jag morgonmänniska. Men vakna var vi. Vi kikade på lite film, lyssna på musik och busade tills klockan slog 14.00 då vi åkte in till stan, mötte upp Ahlin och åt sen frukost ute:) Sen var det gymmet för mig och älskling. Det är så kul att ha honom som sällskap! Efter gymmet åkte vi hem till honom. Ungefär så har väl min dag sett ut. 
 
Nu sitter jag i sängen, ska knäppa på en film och försöka sova då jag faktiskt ska upp tidigt även om jag har sovmorgon. Har ju körskola på kvällen så jag kände att gymmet får bli på morgonen för ikväll vill jag nog bara hem. Men det blir ju helt perfekt:) Nu ropar sängen på mig. Godnatt mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0