Godmorgon fredag

Godmorgon. Första fredag på året idag, känns konstigt. Jag är vaken men jag kan inte säga att jag är pigg. Är hur trött som helst men vågar inte riktigt vända på dygnet nu. Gick upp vid 09.30 tiden då jag ringde och beställde tid på SPA. Det ska bli så himla skönt må jag lova! 
 
Dagens planer är iallafall att strax gå och göra en bamsefrukost och sedan ta på mig och åka till Överby, rusa in och köpa träningsbyxor och sedan åka till gymmet. Träna armar/axlar idag, ska nog ta lite mage också, sen hem och då drar sig dagen mot eftermiddag och planerna är slut. Vet alltså inte vad jag ska göra efter träningen men det  är väl sådant vi märker då antar jag:) Nu ropar iallafall magen på mat så jag får göra någonting åt det nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0