Godmorgon Onsdag

ph: jag
 
Gör havregryndgröt - 1dl havregryn 2 1/2 dl vatten 
Skär upp en banan och strö över gröten
Häll över lite bär, vilka som helst
KLART!
 
 
Godmorgon. Har precis smaskat i mig denna goda frukost och fått i mig morgonkaffe, så nu börjar ögonen vakna till liv. Haha. Tänkte vara lite duktig idag och ta en promenad till skolan eftersom att jag vaknade någon timme senare och har ingen ork till att stressa. Känner att jag måste ta igen all sömn och vila som jag missat den senaste tiden. Så nu tar jag det så lugnt som det bara går och gör allt i mitt egna tempo:) 
 
Börjar även 30 minuter senare idag, så skönt! Men det som inte är lika skönt är att vi har ett prov idag som måste sättas och jag kan inte ett skit känns det som. Men men, så är det ibland. Efter skolan idag så ska jag och älskling kila iväg till gymmet, ska bli skönt det med. Sen vet jag inte alls vad som händer, men vi får väl se vad dagen bjuder på. Nu måste jag torka håret. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0