Godmorgon Onsdag

ph: arkivet
 
Godmorgon på er. Sovit gott? ja, ja stenslocknade vid 21.00 tiden någon gång men vaknade dock vid 12.30 och kunde inte somna om förens 5-6 tiden. Strax efter ringde larmet men jag har inte fått gjort någonting mera än att fått i mig kaffet. Ska strax ta på mig och fixa till mig lite fort innan det är dags för att åka till skolan. Efter skolan så ska jag med älskling, någon gång så ska vi även springa till gymmet, så jag vet inte riktigt när jag kommer hem igen, men allt försent blir det inte. Känns som att mina dagar är väldigt upptagna nu för tiden och jag vet inte hur jag ska lyckas med allt. Jag kommer prioritera skolan/körkort och träningen i förstahand så får vi se hur det blir med allting annat. Nej nu måste jag fixa mig så jag slipper den paniken sen;) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0