Godmorgon Tisdag

ph: jag - bild från instagram @alexolausson
 

Godmorgon, har ni sovit gott? Inatt hade jag super svårt att somna men tillslut så fick jag lite sömn. Vaknade dock inte långt efter då jag INTE kunde somna om, typiskt. Försökte i 40 minuter sen gav jag upp, slänga på mig kläder, gjorde mig en koppkaffe och lite gröt. Har precis slängt i mig maten men en kopp kaffe till lockar mig. 
 
Om en stund så ska jag smsa älskling och se om han är vaken, vi tänkte nämligen trampa oss iväg till gymmet såhär på morgonkvisten:) Har körskola ikväll och om jag känner mig själv så kommer jag vara dö trött efter den och längta som bara den hem till sängen så jag kör nu på morgonen istället då jag inte börjar förens 12.00. Hur ser eran morgon ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0