Godmorgon Torsdag

ph: jag
 
Godmorgon. Sitter just nu med frukosten framför mig och en kopp kaffe. Känner mig inte pigg på att gå till skolan idag men det är bara att köra, blir nog mycket bättre när jag är där:) Brukar bli så. Efter skolan idag så blir det gymmet med älskling, han ska träna mig idag och det känns som om det kommer svida i musklerna. Han är så otroligt  bestämd och efter VARJE gång han tvingat på mig någonting på gymmet så har jag sådan sjuk träningsvärk..SOM IDAG, bröst och rygg, herre min skapare säger jag bara.
 
Nu måste jag äta innan jag glömmer att jag har ställt fram det, haha. Paradise Hotel och bärfrukost. PERFEKT! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

lilla du, det är väl ändå torsdag idag?:O inte tisdag? :)

2013-01-31 @ 09:31:25
URL: http://amandaspang.blogg.se
Postat av: Amanda

Oj, Jag som läste fel ups :S :$

2013-01-31 @ 09:31:49
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0