Godmorgon Torsdag

ph: jag 
3dl turkisk yoghurt
1dl hallon 
MIXA
Toppad med hallon, mango och lite kokos
 
 
Godmorgon. Egentligen har jag varit vaken sedan 08.30, men har tagit alla tid till att plugga som bara den eftersom att jag är hemma från skolan idag, samt att jag har kikat på Dexter och satsat på att må bättre. Ingen feber längre, huvudvärken är nästan borta, nu är det bara magen som gör lite ont. Men nu så, nu släpper jag allting för en liten stund och tänker på er. Hur har ni det? Här nere i lilla Trollhättan så har vintern kommit tillbaka, minus grader, och snö, dock är det otroligt fint men fruktanvärt kallt.  När jag nu tittar ut genom fönstret så är allt vitt, till och med himlen. Det ser riktigt coolt ut faktiskt. 
 
Dagens planer är iallafall att ta det lugnt, dricka te, se på film och plugga. 07.00 ska jag bara snabbt bort till pappa och kolla upp lite saker sen hem och sova igen. Imorgon ska jag iallafall pallra mig till skolan, har inte tid att vara hemma överdrivet mycket. Så idag ska jag friskna! Nej nu ska jag fortsätta på mitt avsnitt av Dexter. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0