Godmorgon Torsdag

ph: jag
 
Godmorgon. Idag är jag äntligen uppe i tid och jag har hunnit med allting förutom att borsta gaddarna. Har packat träningsväskan, gjort mig iordning, ätit frukost och påsamma gång jag skriver nu så dricker jag mitt morgonkaffe, hur bra är inte detta eller?
 
Idag är planerna: Skola, Överby, öppethus med syster, gymmet och sen hem. Fullspäckad dag. Veckans sämsta dag i skolan också, men jag får överleva det med, håller tummarna för att det går fort idag. Imorgon är det begravning för morfar så jag måste till Överby och införskaffa mig ett par svarta jeans, men har klänningen hemma om jag inte hittar några. Annars är det såhär min dag ser ut. Kommer ju inte komma hem mellan skolan och allt annat jag ska göra, med andra ord är jag hemma vid kanske 9-10 ikväll så bloggandet blir super uselt idag. Ska göra så gott jag kan. Ha en toppen dag i skolan och på jobbet. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0